Müşteri odaklı çalışmalarına devam eden AGDAŞ, 2017 yılı itibarıyla müşterilerine daha çok noktada kaliteli ve hızlı hizmet vermek için
'bağlantı sözleşmelerini' sertifikalı firmalar aracılığıyla yapmaya başlamıştı. Bu doğrultuda AGDAŞ Müşteri Merkezleri kapanmış ve müşterilerin 65 noktadan başvuru yapabilmeleri sağlanmıştı.
Online Bağlantı Taleplerinde İşlem Ücreti Yok!..
Müşteriler bağlantı sözleşmesi taleplerinde online başvuru yetkisi bulunan sertifikalı firmalara başvuru evraklarıyla gitmekte ve talebin onaylanması akabinde de AGDAŞ'ın anlaşmalı kurumlarına giderek yasal olarak kendilerine tahakkuk edilmiş olan bağlantı bedeli ve damga vergisini ödemektedirler. Bu süreçte sertifikalı firmaların bağlantı talebinde bulunan müşterilerinden
işlem ücreti talep etme hakları bulunmamaktadır.
AGDAŞ, bağlantı sözleşme yetkisi bulunan sertifikalı firmalara işlem ücreti
ödenmemesi gerektiğine vurgu yaptı. İşlem ücreti talep eden firmalar hakkında yasal işlem başlatıldığı ve yetkilerinin alındığı belirtildi. Bu nedenle kendilerinden işlem ücreti talep edilen müşterilerin firmaları
444 54 99 numaralı AGDAŞ çağrı merkezine bildirmeleri büyük önem arz ediyor
Başvuru Yapan Müşteriler Memnuniyeti İçin Aranıyor
Yeni geçilen sistemle ilgili firma performanslarını ve müşteri memnuniyeti ölçmek için çağrı merkezi tarafından bağlantı sözleşmesi yapan müşterilerin arandığı bilgisi verildi. Aranan müşterilere firmaların bilgilendirme seviyeleri, iş performansları ve işlem ücretinin talep edilip edilmediği soruluyor.
Online Bağlantı Projesi için detaylı bilgi almak isteyen müşterileri 444 54 99 numaralı AGDAŞ Çağrı Merkezini arayabilirler.
Ayrıca; bağlantı yetkisi bulunan firmalarla ilgili detaylı bilgi için
www.agdas.com.tr'yi ziyaret edebilirsiniz.
AGDAŞ
Adapazarı Gaz Dağıtım A.Ş.