Karasu Belediyesi yeni dönem başlangıcında hizmetlerine bir yenisini daha ekliyor. Vatandaşlarımızın istek, öneri ve şikâyetlerinin hızlı bir şekilde çözümlenmesi için kurulan Hizmet Masası faaliyete geçti.
Vatandaşların sorunlarının çözümü için harcanan zaman ve yaşanan bürokratik sıkıntılara Hizmet Masası Çözüm getirecek. Karasu Belediyesi'nin giriş katında kurulan yeni birim ile vatandaşların belediyeyle ilgili her türlü problemleri çözüme kavuşturulmaya çalışılırken, sonuçlar da başvuru sahibine anında aktarılacak.
Vatandaşlar 0 264 718 12 00 numaralı telefondan, şahsen veya www.karasu.bel.tr adresinden isteklerini hizmet masasına iletecek. 5 personelin çalıştığı birimde vatandaşların talepleri kayda alınarak ilgili birime aktarılacak. Talep ve şikayetler ilgili birim tarafından anında değerlendirilerek vatandaşa bilgi verilecek. Vatandaşlarımız 0530 634 06 54 numaralı WhatsApp hattından sesli ve yazılı mesaj sistemi sayesinde de istek ve şikayetlerini hizmet masasına bildirebilecek. Yedi gün 24 saat istek ve şikayetlerin kayıt altında tutulacağı sistem sayesinde vatandaşların sorunları hızlı bir şekilde çözüme kavuşacak.
Hızlı, aktif ve kaliteli hizmet anlayışı içerisinde ilerlediklerini ve bunun için Hizmet Masası birimini oluşturduklarını dile getiren Karasu Belediye Başkanı Mehmet İSPİROĞLU" Belediye olarak en önemli görevlerimizden biri halkımızın talepleri doğrultusunda hizmet vermek. Bu çaba ile Hizmet Masamızı faaliyete geçireceğiz. Amacımız Karasu halkımıza en kaliteli hizmeti vermek. Hizmet Masamız ile vatandaşlarımız güler yüzlü ve daha hızlı bir şekilde hizmet alacak. Ayrıca başvurular birim sorumlusu tarafından takip edilerek haftalık olarak Başkanlık makamına rapor halinde sunulacak. hizmet masasına gelen istek, şikayet ve öneriler aylık raporlar haline getirilecek. Mahalle mahalle çıkarılacak tüm veriler ilgili müdürlüklerin rutin toplantılarında gündeme alınarak sonuçları değerlendirilecek" dedi.