Kovid-19 salgınıyla mücadele kapsamında, resmi makamlar tarafından yürürlüğe konan yeni
tedbirler doğrultusunda, 7 Aralık Pazartesi günü itibarıyla Sepaş Enerji Müşteri Hizmetleri
Merkezlerinin çalışma düzeni 10:00-12:00 ile 13:00-16:00 saatleri olarak belirlenmiştir. Söz
konusu uygulama Kocaeli, Sakarya, Bolu ve Düzce illerinde bulunan toplam 26 Müşteri
Hizmetleri Merkezimizin tümünde geçerlidir.
Sepaş Enerji olarak, içinde bulunduğumuz pandemi sürecinde çalışan ve toplum sağlığını
koruyabilmek adına başvurmuş olduğumuz üst düzey tedbirleri eksiksizce uygulamaya devam
ediyoruz. Müşteri Hizmetleri Merkezlerimizin tamamında sosyal mesafe ve temizlik önlemleri
başta olmak üzere gerekli tüm düzenlemeler devrede olup, merkezlerimize Hayat Eve Sığar
(HES) Kodu sorgulaması ile giriş yapılabildiğini bir kez daha hatırlatmak isteriz.
Müşteri Hizmetleri Merkezlerimizde yapılan abonelikle ilgili birçok işlem, www.sepas.com.tr
adresindeki web sitemizde bulunan "Online İşlemler" sekmesi veya 444 5 186 telefon
numaralı çağrı merkezimiz aracılığıyla da güvenli ve hızlı biçimde gerçekleştirilebilmektedir.