Coronavirüs'ün Türkiye'yi etkisine aldığı günden itibaren birçok kamu ve özel kuruluş vatandaşların bu zorlu süreci rahat atlatması için ödemelerde esneklik uygulayacağını açıklamıştı.
Sakarya Büyükşehir Belediyesi de bu süreçte borcu olanların suyunu kesmeyeceğini duyurarak bir çok vatandaşının yüreğine su serpmişti.
Kamu ve özel bankalar müşterileri için olabildiğince kolaylık sağladı. Devlet esnaf ve çalışanlar için bir dizi önlem ve iyileştirmeler yaptı.
Ne var ki bazı kurumlar için vatandaşın uğradığı Coronavirüs mağduriyetinin hiç bir öneminin olmadığı, bu süreçte zor geçinen vatandaşın cep telefonlarına gelen mesajlarla gün yüzüne çıkmaya başladı.
Daha önce GSM operatörlerinden gelen şikayetlerin bir yenisi de AGDAŞ için geldi. Evine gelen faturayı ödeyemeyen bir vatandaş AGDAŞ'tan gelen mesaj ile adeta şok oldu.
Gelen mesajda 3 gün içinde fatura bedelinin ödenmemesi durumunda gazının kesileceğini öğrenen AGDAŞ abonesi duruma tepki gösterdi.
Bir çok kurumun uyguladığı esnekliğin şehrin Doğalgaz yetkilisi AGDAŞ'tan da beklenildiğini belirten mağdur vatandaş: 'Dükkanımı kapattım, para kazanamıyorum. Bu süreçte bize kolaylık gösteremeyeceklerse ne zaman gösterecekler. Zaten önümüz yaz. Bir iki ay bizi idare etmeleri gerekirdi diye" dedi.
http://www.adayorum.com/agdas-in-corona-gazi-cabuk-bitti.html